Sunday, April 1, 2018

Cherry Blossoms At Zojoji-Temple


I went to Zojoji-Temple in Shiba-koen recently. Cherry blossoms bloomed everywhere. But it was hazy cloudy day. If I could get blue sky on this photo, it would be wonderful though.
芝公園の増上寺に行ってきました。あちこちで桜が満開でした。でも、霞かかった曇りでした。晴天の青い空が撮れたら最高の写真だったのですけどね。

Anyway, there were some other kind of cherry blossoms.
まあとにかく、色々な種類の桜が咲いていました。

They were all pretty.
どれも皆、綺麗でしたよ。



No comments: