Tuesday, November 8, 2016

Got Le Creuset Free Stuff


I got free gifts from the telephone company. It's sort of a mileage program.
I checked its retail price on the internet and learned that it cots 7,000 yen (about $70).
電話会社のポイントプログラムでこんなプレゼントをもらいました。
ネットでお値段調べたら、7,000円もするんだって!

What would I cook with this container?
この容器で何を調理しようかな?

Here is an enameled pot I have got from airline company by mileage program.
Yes, it's free gift too.
I've cooked curry, beef stew or have made some fruit jam so many times.
The color matched but I didn't plan it.
こちらは航空会社からもらった琺瑯鍋。マイレージポイント交換のため無料です。
これでカレー、ビーフシチューやジャムを何度も作りました。
色が今回のとマッチしてますが偶然そうなりました。

Recently I don't cook so much....
最近料理サボってるんだよね・・・


No comments: