Friday, August 16, 2013

Ms Clyv's paintings

Terry Mama (my sister) had a wonderful experience recently.
She has planed to buy Ms Clyv's paintings for long while.
By the time we had visited an art gallery, we have learned that Ms Clyv herself was coming to Japan in a moment and would have her exhibition.
What a coincidence! Terry Mama has been a fan of the artist and was looking forward to see  the lady directory.
テリーママが素敵な体験をしました。
ずっと前から欲しかった絵を購入しようと、ギャラリーに出向いたところ、その作家が来日し、サイン会も行うとのことでした。
まあ、何という偶然でしょう!大ファンのクリーブさんに直接お目にかかれるなんて!

The photo below shows Ms Clyv is giving her autographs and illustrations on the paintings that Terry Mama(my sister) bought. She got two of them and felt soooo happy.
購入した絵にサインとイラストを描いていただいているところ。作品を2枚購入し、両方にイラストとサインを頂きました。それはそれは嬉しかったようです。


This is for the commemorative photo for her.
一緒に記念撮影。

I joined them also.
私も参加させてもらいました。

It was a wonderful day for both my sister and me.
テリーママと私のとても良い記念になりました。

Here are some of her paintings on Yoku Moku(Japanese cookie brand).
The photos are from Amazon and Neiman Marcus.
こちらの写真は彼女の作品が採用されているヨックモックの缶。
写真はアマゾンとニューマンマーカスからです。



I also found Neiman Marcus's site.
ニューマンマーカスのサイトも見つけました。
http://www.neimanmarcus.com/p/Yoku-Moku-Holiday-Cinq-Delices/prod154310002/


No comments: