Monday, October 3, 2016

His Eleventh Birthday


It took a long while though. It's about his birthday.
遅くなったけど、テリー君の誕生日の様子です。

July 15 was Terry's eleventh birthday. Terry Mama and I had a party for him.
He got a gift from me also. It's a cute tie.
7月15日はテリー君の11歳の誕生日だったので、テリーママと私がパーティーをしました。
私からのプレゼントは、この可愛いネクタイ。

Mmmmm, how handsome he is!
う~ん、とってもハンサムね!

He can go to classy restaurants that have dress code "Black Tie." Lol
これなら、ドレスコードがブラックタイのお店にも行けるね(笑)

I also gave him "Darth Vader" as his birthday gift.
それから、ダースベーダーのオモチャもプレゼントしたのよ。


Now it's time for his favorite play.
早速いつもの遊びが始まってます。




Actually he has a Storm Trooper too.
実はテリー君、ストームトルゥーパーも持ってるの。

Another day, he went to swimming pool.
別の日にプールにも行きました。


We will have another birthday party next year.
Stay healthy, Terry!
来年もパーティするからね。
元気でいるんだよ、テリー君。


No comments: