Thursday, October 13, 2016

Concerned About Steak Dinner


I had a beef steak dinner at a restaurant the other night. It came with all you can eat salad and fruits. They recommended some beverages though. I didn't take it.
I'd rather eat much more than drink. In fact I had belly full of food..
ストランでステーキの夕食をしました。食べ放題のサラダとフルーツ付きです。飲み物を勧められましたがやめておきました。
飲むよりも沢山食べたかったので。実際,お腹はもう満腹になりまして・・・


They used to have complimentary beverages with my membership of JAF (Japan Automobile Federation). This service was discontinued.
Besides, they have less variation of salad and fruits.
ここはかつてFAFの会員証提示で飲み物無料でしたが、そのサービスは中止されました。
そしてサラダやフルーツの種類も減少しています。

Although I was thinking of buying their stocks, I decided not to go for it.
It rather be deterioration of its service to me.
Just be a customer should be fine.
The food tastes very good though....
実はここの株主になろうかと考えていたのですが、止めておくことにしました。
私にとってはサービスの質低下と感じられたからです。
単なる客でいるのが良いと判断しました。
料理はおいしいんだけどねぇ・・・


No comments: