Tuesday, October 11, 2016

A Cute Souvenir Container


I had some business at Subaru dealer.
After that, I had tea break at my favorite place.
That day, they had pumpkin pudding that comes with a cute souvenir container.
I had loquat (Japanese quince) flavor tea. It went well with the sweets.
スバルディーラーで用事を済ませ、お気に入りの場所でおやつタイムにしました。
この日は、可愛いスーベニアカップに入ったパンプキンプリンをたべました。
飲み物は枇杷茶。プリンとよく合う味でした。

According to the staff, they would clean the container when I would leave there.
So I asked them so. I really liked their way.
お店のスタッフによれば、容器は持ち帰り時に、きちんと洗ってくれるとのことでした。
早速お願いしました。この店の対応はいつも素敵で、気に入ってます。

No comments: