Sunday, October 23, 2016

Cake Buffet At Senbikiya On My Birthday


One of my friend asked me out for all you can eat cake and beverage buffet at Senbikiya on my birthday. She didn't know my B-day though. It's just a coincidence.
Lucky me!
友人が私の誕生日に、千疋屋でケーキ食べ放題のパーティーに誘ってくれました。
彼女は私の誕生日を知らなかったのですけど、偶然そうなりました。
ラッキーです!

They displayed neatly as below. You can have whatever you would like.
How many pieces did I have in total? I guess 7 or so. I don't remember.
They use high-quality materials so it's worth to pay for.
ケーキはこんな風に綺麗に並べられて出てきます。それを好きなだけ選べるのです。
私が何個食べたかって?う~ん、たぶん7個以上かな。覚えてないんです。
ここのは高品質で行く価値は十分あります。

Actually I had an appointment of my nail care that day. I had a tea break at Hiroo but didn't have any cakes. After the nail care done, I moved to our party place.
実はこの日、ネイルの予約をしていました。ここ広尾でお茶休憩はしましたが、当然ながらケーキは食べませんでした。ネイルケアが済んでから、パーティー参加へ出発です。

I also got my birthday note from my great friend who lives in USA.
She is sweet and has good sense of humor. I do appreciate her.
そして、米国に住む私の大切な友人からもカードが届きました。
彼女は本当に素敵で、ユーモアセンスも抜群。彼女にはとても感謝しています。

Ah, I'm ageing anyway....
また一つ年取っちゃったけどね・・・・



No comments: