Sunday, November 23, 2014

Maple Corridor 2014


I went to see autumn colors of Mt Fuji area. Here are the views of Maple Corridor area.
富士山周辺の紅葉を見に出かけました。紅葉回廊周辺の景色です。

You can see beautiful autumn colors of this year.
今年も見事に染まった秋の色。

They also have such nice scene in Maple Corridor.
紅葉回廊にはこんな風景も楽しめます。

This white prominence cafe has caught my eyes so I decided to have a break there.
ちょっと目立つこの建物はカフェ。ここでお茶休憩を。

It was the perfect location for the break.
私の席からこんな素晴らしい景色が楽しめました。

It was fine and gentle warm day so I was comfortable at the terrace seat.
この日は風もなく穏やかだったので、テラス席でも快適でした。

Oh well, there is one thing I would remark. Frankly, this cafe is far from barrier-free. Inside the building didn't seem comfortable at all.  It is a real disappointment despite such beautiful scenery.
ただしこのカフェは、バリアーフリーにはほど遠く、店内も快適とは言い難い。こんな素晴らしい景色が楽しめるだけに、残念です。

No comments: