Friday, February 16, 2018

The Seminar By Mr. Hiroto Kiritani


I have participated a seminar of "That Guy (a celebrity in Japan) " at Nihonbashi.
It was a very interesting one. He told us some tips of stockholder deals that we have something particular in Japan.
Actually, I have read about his articles on magazines before so I really wanted to have his lecture. I made it at last!!
”あの方”のセミナーを日本橋で受講しました。
(日本独特の)株主優待に関するもので、とても興味深いお話でした。
桐谷広人さんの事は、以前に雑誌の記事を読んだことがあり、是非ともこの講演を聞きたいと思っていました。そしてついに実現したのです!

These are the deals that I have learned from Mr Kiritani's tips.
これらが桐谷さんから学んで得た、株主優待の一部です。

That day, I could say "Thanks for the tips" to him directly.
He kindly accepted the photo session with me.
この日、ご本人に直接、感謝を伝えることが出来ました。
そして写真撮影も、快諾してくださいました。

Ah, I want to be a rich guy with freebie life like him some day!
いつか、桐谷さんのような「億り人」になって、株主優待生活を満喫したいです!

No comments: