Monday, July 25, 2016

His First Stay Night


We stayed one night at the bottom of Mt Fuji area. This is Terry's first experience.
富士山の麓で宿泊しました。テリー君にとっては初めてのお泊まりです。


On that day, we could see Mt Fuji clearly. We enjoyed the view from the restaurant.
この日は富士山が綺麗に見えました。レストランからもこの眺めを楽しみました。

Terry likes to eat out however, he rather think of his food instead of the great view.
テリー君はお食事に出かけるのが大好きですけど、この日は景色より食事のほうが気になって仕方がないようでした。

Terry enojoyed playing at the field....
そしてテリー君はドッグランで遊んだり・・・


Swimming pool as well.
プールで泳いだりといっぱい楽しみました。


We brought his own bed from our house. So he surely is comfortable.
お家からテリー君のお布団も持ってきたので、快適に寝ることが出来ました。

We could see the beautiful scernary though.
窓の外にはこんな素晴らしい景色が見えるんですけどね。

It doesn't matter towad him.
テリー君にはどうでもいいようで。

Good night, Terry.
おやすみ、テリー君。

No comments: