Monday, June 6, 2011

Purchased a Chopper!

I've purchased a new "chopper" lately.
Not a helicopter, however, it looks like the one!
新しいチョッパー(英語でヘリの意味もある)を買いました。
ヘリコプターじゃありませんけれど、似ていますね!

So I cooked some with my new tool. It works great and I like it a lot.
It can chop onion and carrots into small pieces in a second! So fast.
新しい道具で早速調理してみました。タマネギと人参が数秒でみじん切りになりました。本当に「早い~!」
とても気に入りました。
I've got more amount than I've planed so I have had two different dishes.
思った量より多く出来てしまったので2品作りました。
They are stuffed cabbage and meatball soup. Oh well, I was going to cook  Ratatouille though....
ロールキャベツ(チョット不格好だけど)とミートボールスープ。本当はラタトゥイユを作るつもりだったのですけどね・・・

No comments: