Sunday, May 6, 2018

Photography Lesson Around Narita Airport #3


We moved into the airport building. The view of the schedule board looks familiar to me.
今度は空港内に移動です。久しぶりに懐かしい風景を目にしました。

Here is the terminal 1.
こちらは、ターミナル1

It was more than 40 years ago when I saw this view for the first time.
この風景を初めて見たのは、40年以上前でした。

There were no LCC airlines in those days.
当時、LCCは就航してなかったねぇ。

This logo used to be Continental Airline though.
このロゴ、以前はコンチネンタル航空だったのだけれどね。

ANA's aircrafts were on line.
ANAが並んで出発だよ。

Safe trip to go!
行ってらっしゃ~い!

I could catch the taking of moment.
離陸の瞬間も撮れたよ。

It was getting harder to fix the contrast
明るさの調節が大変になって来た。

It went much darker.
かなり暗くなってきたね。

So we headed to the homebound.
と言う訳で、帰路についたのでした。


No comments: