Wednesday, May 2, 2018

Photography Lesson Around Narita Airport #1


I have joined photography lesson. It was held near Narita airport area. Here comes the plane! I tried to catch plane and cherry blossoms in one frame.
写真撮影の講座に参加しました。場所は成田空港周辺です。あ、飛行機が来た!飛行機と桜を同じフレームに入れようと頑張ってみました。

So as the plane and field of rape blossom.
それから、菜の花とのもね。

The rape blossom was so pretty.
菜の花、とても綺麗でしたよ。

Then I tried to zoom in the plane.
ズームアップで撮影してみました。

At this moment, I could see many different kind of aircrafts up there.
他にもいろいろな機種を見ることが出来ました。


They displayed Cessna kind aircraft where we stopped by.
私たちが立ち寄ったこの場所には、こんなセスナ機も展示されていました。

Another plane came.
別の機種が来たよ。

Actually I was planning to take cherry blossom photo only though.
当初、桜を取るのが目的でしたが。

The popular one, Somei-Yoshino cherry has already finished.
ソメイヨシノはもう、終わってしまっていて。

Some weep cherry blossoms bloomed still.
枝垂れ桜はまだ咲いていたんですけどね。

This must be Boeing 767.
これはボーイング767だろうと。

Oh, here comes Airbus A380. It's huge!
お、今度はエアバスのA380が来た。大きい!


May be Boeing 777?
これはボーイング777かな?

Oh! Here comes "Star Wars" one!
あ、スターウォーズの飛行機だ!

I wonder where it goes.
どこに行くのかな?

We waited for next plane coming like this.
私たちは、こんな風に飛行機が来るのを待っていました。

This one may be Boeing 787.
これはボーイング787だろうと。

Hey you guys. What are you doing here?
ねえみんな、ここで一体何やってるの?

We just take photos of airplane.
This one below is Boeing 767, I guess.
飛行機の写真撮ってるんだよ。
これはたぶんボーイング767だな。

To be continued
つづく

No comments: