Thursday, August 18, 2016

The Exhibition Of "Shaun the Sheep"


I have visited the exhibition, "Shaun the Sheep" in Ginza.
銀座で行われている「ひつじのショーン展」を見てきました。

The works were all spectacular! Many of their displays are from "Shaun the Sheep Movie."  Now I like Shaun the Sheep more than before.
展示作品はとても素晴らしいものでした。映画「バックトゥザホーム」のシーンを展示したものがたくさんありました。以前にも増して、ひつじのショーンが好きになりました。


They sell lots of cute novelty goods though.
I got a calender.
可愛いグッズとか色々あったけどね。
買ったのはカレンダーでした。

No comments: