Tuesday, January 16, 2018

Buche De Noel At Lecomte Hiroo


I had Buche de Noel cake for my Christmas. It's Lecomte Hiroo's.
When I was a kid, my father got such kind for me and my sister.
今季の私のクリスマスケーキは、ルコント広尾のブッシュドノエルにしました。
子どもの頃、父が私と姉に買ってくれたのが、こんな感じの物でした。

It costed kind of pricey but I just wanted to remind those days' memories.
Yes, this cake was a big help to remember the days. And it was delicious.
このケーキ、お値段ちょっと・・だったのですが、昔の思い出をたどりたくて。
はい、このケーキが一役買ってくれました。そして、とても美味しかったです。

No comments: