Thursday, January 18, 2018

Won A Scratch Again


I thought I've already posted this but I haven't!
Terry got a Christmas card from my friend.
この記事アップしたと思っていましたが、まだでした。
テリー君、私のお友達からクリスマスカードをもらいました。

Also she sent me another scratch. And I won it again!!
そしてクジも。それがまたもや当選してました‼

Thank you so much!!
But... How come I could get the cash?
Should I go to the USA now?
Mmmmm....
どうもありがとう!!
でもどうやって現金化しよう?
やっぱり現地に受け取りに行く?
う~ん・・

No comments: