Thursday, April 20, 2017

Cherry Blossoms At Sayama Park



I went to see cherry blossoms in Sayama park. I should say it's the beginning of cherry blossom tour this year.
狭山公園に桜を見に行ってきました。今年の桜見物は、ここからから開始です。

There are many slopes in this park so I didn't walk around. I mainly took the photos near the entrance gate.
坂が多い場所なので、あまり歩き回らず、入り口近くの桜を撮影しました。

According to them, there are five different kinds of cherry trees in the park.
この公園には5種類の桜が植えられているそうです。

They were all beautiful.
どれも綺麗でした。

Unfortunately I didn't recognize which is which.
I just say, they were all very pretty.
残念ながら、どれが何なのかはよくわかりません。
分かるのは、どれも皆綺麗だという事。

This is how the park look like.
公園全体はこんな感じの景色です。

It was a warm and gentle spring day.
穏やかな春らしい天気で気持ちの良い日でした。

After cherry tree viewing, I had a tea break at my favorite place.
桜の次はこちらでお茶休憩を。お気に入りの場所です。

Well, where do I go next?
さて、次はどこへ行こうかな?


No comments: