Monday, September 19, 2016

Omelette of Takano Fruits Bar


I had a lunch at Takano fruits bar. They have all you can eat and drink buffet there.
This place is known as its high quality fruit. Also their "fresh cooked"omelette is great.
They have 3 kinds, cheese omelette, stir-fried rice filling omelette and plane. I chose plane one with demiglace sauce.
高野フルーツバーで昼食をとりました。こちらは食べ放題、飲み放題のブッフェ形式なんです。
高品質の果物で有名な場所ですが、出来立てオムレツもウリなんですよ。
全部で3種類。チーズオムレツとオムライスもありましたが、私はプレーンオムレツにデミグラスソースを選びました。

I enjoyed all kinds of fruits and food, of course. But....
Because of that, I was too busy to take other photos...
もちろん果物など全て美味しく頂きました。でもね・・・
食べるのに忙しくて、写真はこれだけ・・・


No comments: