Tuesday, September 20, 2016

Sensoji Temple Asakusa


I just stopped by Sensoji Temple Asakusa. It's been a long while since I've visited last time.
随分久しぶりに、浅草の浅草寺に立ち寄りました。

It was fine clear day and I could see Tokyo Skytree so close.
この日は天気が良く、東京スカイツリーも良く見えました。


I wanted to take a photo of Kaminarimon Gate but I didn't have much time then. I'll try next time.
雷門の写真も撮りたかったのですが、時間が無かったのであきらめました。次回はきっとね。

There is a new spot named "Marugoto Nippon" near by the temple. There are lots of shops inside. I didn't care them. It was incredible hot outside so I just stayed inside to get some cool air...
浅草寺の近くに新しい観光スポット「まるごとにっぽん」があります。館内に沢山の店舗が入っていますが、私はそれどころではなくで。何しろ暑かったので屋内にとどまり、涼んでいました。


I'll come again soon.
また来るね。


No comments: