Wednesday, July 2, 2014

His Lake Kawaguchi Visiting #3


We got to Terry's "must visit spot." Lash free dog park at Forest Mall Lake Kawaguchi.
Look at his smiling face.
テリー君の必須スポット、フォレストモール河口湖にあるドッグランで遊びます。この笑顔を見てください。


The weather on that day was rather gloomy and we were the only visitors there. So it was exclusively for Terry.
この日は天気が今ひとつで、ドッグランには私達だけでした。そんな訳で、テリー君だけの貸し切り状態だったのです。

Since he was alone, may be he was getting tired of it. Then he looked for someone else outside.
一人だけなので飽きてきたのか、外を見つめるテリー君。

Terry got some water. Also got some treats.
お水で喉を潤すテリー君。おやつも食べました。

Then we were heading to where I wanted to go.
さて、今度は私の行きたい場所へ向け出発です。

To be continued
つづく

No comments: