Tuesday, May 24, 2011

Sushi Cake?!

Since I mixed up the photos, I rewrote my previous articles. Please have a look.
前出の記事に間違いがあり書き直しましたので、そちらもご覧下さいね。

Just made "sushi-cake." Does it look good?
Well, most parts are "left over" kind though. It tasted good!
寿司ケーキを作りました。出来栄えどうでしょうか?
大部分はいわゆる残り物なんですけどね。味はバッチリでしたよ!

Anyway I had a good wine for a main thing. It was given by my friend in US for a while ago. I think it's hard to get the one in domestic Japan. Does anyone know where I can get it?
On my previous article, I made a mistake. I had "Sonoma" with sushi cake but I mixed up these photos.

その代わり、ワインはチョット贅沢に。米国の友人がずっと前にプレゼントしてくれたソノマワインです。国内ではあんまり手に入らないかも?誰か入手できるところを知っていますか?
前出の記事で間違いがありました。ソノマワインはこの寿司ケーキで飲んだのでした。画像が入れ替わっちゃって、そのまま間違えてしまいました~。

No comments: