Monday, May 2, 2011

The First Reunion, over 30 years since then

I have had very nice reunion for over 30 years since then. We used to be a classmate of a school. We have kept correspondence by a new years card though. Just didn't have a chance to see each other. Then we could have a meeting by a chance.
30余年ぶりに素敵な再会を果たしました。かつて私達はある学校のクラスメイトでした。ずっと年賀状のやり取りはしていましたが、中々会う機会がありませんでした。そして今回、そうした機会に恵まれたのです。
 
We had lunch together here.
皆でここの昼食を共にしました。
Also we had tea and sweets at "Afternoon Tea Living." It's one of popular spot there. Apple pie is one of the recommendation.
And of course, we enjoyed talking.
それから、人気のスポット「アフタヌーンティーリビング」でお茶とケーキも。このアップルパイ、ここのイチオシです。
そして勿論、おしゃべりの花も満開でした。

No comments: