Sunday, January 22, 2017

Tour to Hakone Area #1 Pink Curry


I wanted to have pink curry but I couldn't make it last time.
Since then, due to eruption of Owakudani area, it has been out-of-bounds that area.
This restaurant locates by Lake Ashino so I could go but I didn't want to go.
Recently, they decontroled the restriction so I went to Owakudani.
ピンクカレーが食べたかったのに、前回の訪問ではできませんでした。その後、大涌谷地域は噴火のため立ち入り規制になってしまいました。
このレストランは芦ノ湖畔にあるので訪問は可能でしたが、行く気になれずでした。規制が一部解除になったので、さっそく大涌谷へ。

The photo above is the pink curry I use from internet. Why I borrow the picture?
Because the pink curry is not available any more. I wish I could have the one....
So I had their recommended of the day instead. Two of the photos below are what I have had there.
上の写真はネットからの借用です。何故か?それはピンクカレーはもう販売中止になってしまったからです。食べたかったな・・・
代わりに、お勧めのランチセットを頼みました。下の2枚の写真がそれです。


It locates by Lake Ashino of Hakone Prince Hotel. At the lake, they have boat cursing and you can enjoy the view of the lake.
芦ノ湖畔に位置する箱根プリンスのあるこの場所。湖畔ではクルーズ船に乗船して湖の景色も楽しめます。


But I had another plan. So I was heading to Owakudani.
でも私は、別なプランがあるので大涌谷へ向かいます。

To be continued
つづく




No comments: