Saturday, December 17, 2016

His Paw Surgery


Terry had a surgery and it has successfully done. In this photo, he had bandage on. After his vet's medical checking, Terry could take off the bandage.
テリー君が足の手術を受けましたが無事終了しました。この写真では包帯をしています。獣医さんの診察を受けた後は、包帯を外す事が出来ました。


But he needed collar for the protection of his paw for a while.
でも、暫くの間はカラーを付けなければなりませんでした。


Well, he is totally recovered by now. Thanks for all of your concern.
今はすっかり回復して元気になりました。皆さんご心配くださりありがとうございました。


No comments: