Sunday, October 28, 2012

Karuizawa Vacation 2012 #3

This time, I'd like to tell about my favorite place. I don't want to tell the details though.
今回は私のとってもお気に入りの場所です。あんまり人に教えたくないんですけどね(笑)
There are rooms inside, a sun-room and terrace. They accept dogs at both sun-room and terrace. They give high quality service yet casual and comfortable. I really like the atmosphere.
屋内の部屋とサンルームにテラスの席があり、ワンコはサンルームかテラスに入ることが出来ます。サービスの質も高くそれでいてカジュアルで寛げ、この雰囲気を実に気入っています。

I had tea named Queen Ann.
この日はクイーンアンを飲みました。
I noticed this note below and wanted have it but I already had another tea.
その時気になっていたものはこちら。でも別のお茶を頂いた後だったので。
So I had this " Queen Elizabeth II Jubilee Tea" on my next visit.
次の軽井沢訪問でこれ、エリザベス2世60周年記念特別品を注文しました。
Instead of cake, I had scone. Great afternoon tea time!
ケーキの代わりにスコーンでアフタヌーンティータイムです。
Its garden is also nice. This shows front yard. They also have extensive grounds that named Fairy Path on the back.
お庭もとても素敵。こちらの庭の他、妖精の小径という広大な敷地が裏手にあります。
I guess Terry like this place also.
テリー君もお気に入りのようでした。
Terry brought his lunch, salmon.
鮭も食べました。

to be continued
つづく

No comments: