Sunday, October 14, 2012

Karuizawa Vacation 2012 #1

It's rather be old matter though, I went to Karuizawa again last summer.
記事が今頃になってしまいましたけど、今夏も軽井沢に行きました。
Yeah! I got to Karuizawa again. I like this place a lot.
えへへ。また来たよ。軽井沢大好き。
Oh, what's that?
それはなんでちゅか?
They are for auntie Nobue and Terry-Mama's. Not for you!
We had our lunch at German restaurant, Kitzbuehl. Since I drove, I had alcohol-free beer. It tasted good.
 叔母ちゃんとママのでちゅ。テリー君のじゃありません!
ドイツレストランのキッツビュールで昼食でした。車を運転するのでノンアルコールのビールにしましたけど、充分美味しかったです。 

 Also I visited "French Bakery". It is well known as John Lennon's favorite one. So I wanted to be there so far long!
そしてこちらはジョンレノンの愛したフレンチベーカーリー。ずっと行きたかったんだ。

This is the one he loved so much.
こちらのパンがお気に入りだったそうです。



to be continued.
まだ続きます。

No comments: