Monday, October 10, 2011

RIP Ralph

My best friend's dog, Ralph passed away.
親友の愛犬Ralphが虹の橋を渡りました。

She found him on the highway in 2000 and opened the door for him. Then he jumped into her car. It was when Ralph's happiest life had begun. He was very friendly and smart dog. I loved him a lot. I will miss him.
I won't forget about my memories with him.
親友がハイウエイで彼(ラルフ)を見つけたのは2000年。彼女がドアを開けてやったその車に飛び乗りました。その時から彼の最も幸せな一生が始まったのです。ラルフはとても人懐こく利口な犬でした。大好きだったよ。これから寂しくなるね。
でもラルフと私の思い出はずっと忘れないよ。

My thoughts are with my best friend.
親友に心よりお悔やみ申し上げます。

RIP Ralph.
ラルフよ安らかに。合掌。

2 comments:

bbabbs6275 said...

Thanks, Nobue. Ralph liked you, too. He was a very social dog.
He's having fun with Sue-Ling, Lucky and Curly.
Love ya,

Nobue Masuda said...

bbabbs6275
My thoughts are always with you.

I am sure he had a good life because he could have YOU!

Love you too