Monday, May 4, 2015

His Rockn' Roll Guitar


Oh, there is the guitar.
Who plays it?
おや、こんな所にギターが。
誰がプレイ(演奏)するの?

I bet it is mine!
これは俺のだぜぃ!

Yeah! Rockn' Roll!!
イェーイ!ロックンロール!!

Yeah, yeah!
I'm playing!!
イエィ、イエィ!
俺、プレイしてる(遊んでる)し


Oh yeah, I'm the guitar "player."
俺はギタープレイヤー


Hey, Mama. Give me back my guitar!
ママ、俺のギター返してよ!

I'm playing with my guitar.
Yeah, I'm the player.
俺はギターでプレイしてる~
そうさ、俺はプレイヤー

I don't share it with anyone else!
絶対誰にも渡さない!

Hey, Terry!
Since you had such "rough play", the guitar has a crack by now....
ちょっと、テリー君!
ラフプレイのせいで、ギター割れちゃったじゃないの。まったく・・・・


No comments: