Thursday, December 26, 2013

Sharing Fun thing

I'm not a Christian though, I'd love to share such fun event. So I had tasty night.
私はキリスト教信者ではありませんが、楽しいことなら何でも受け入れますので、美味しくお祝いしました。

I have a problem on my hand and can't cook much. So I mostly buy stuffs from Costco and dished out them.  (I had shrimp cocktail also. You see the photo already.) They were so good!
手が不自由なため、完成品が中心ですけどね。コストコで購入してきた品々です。(既に紹介しましたシュリンプカクテルもあります。) これらを盛りつけで美味しく頂きました。

Also got some fruits.
フルーツも沢山食べました。


"Sweet Candles" as well.
(ケーキの)スイートキャンドルもね。
Merry Christmas!!
メリークリスマス!!

No comments: