Tuesday, October 22, 2013

My Birthday This Year

It was my birthday yesterday. Also it was Ji-chan's birthday.
Until last year, we celebrate two of us but this year.....
Well, Terry Mama and Terry made my day.
Also my friends sent me birthday greetings. They made my day very special.
We had Bento box that Ji-chan liked at home.
私の誕生日は爺ちゃんと同じ日なので、去年まではずっと、2人分のお祝いをしてきました。
でも今年は・・・
それでもテリーママとテリー君がそれを補ってくれました。
そして友人達が下さった誕生日のお祝いメッセージが、この日を特別なものにしてくれました。
食事は家で、爺ちゃんが好きだった、お弁当を食べました。




There is no photo for it but Terry had a dried red sea-bream (for dogs).
画像はありませんが、テリー君も鯛の尾頭付き(犬用)を食べました。

The birthday gift for myself is a carving fork.
I got it in half-price!
I'd like to use it soon.
自分へのプレゼントは、カービングフォークです。
何と、定価の半額で買えました!
お肉を焼くのが楽しみです。

I miss Ji-chan. But I know he is right beside me. Happy birthday, Ji-chan.
爺ちゃんが居なくてちょっと淋しいけれど、誕生日を祝いました。爺ちゃん誕生日おめでとう。

No comments: