Saturday, April 27, 2013

High-tech Purifier (Air Cleaner) for Ji-chan

I got a high-tech purifier (air cleaner). It would work a lot for Jichan.
最近、ハイテクな空気清浄機を買いました。爺ちゃんのために大いに活躍してくれると思います。
What does it work for?
It can remove house dust particles, allergens  and even odors. I pasted the official site below. If you want to know more details, have a look.
どんな働きをするのでしょう?
ハウスダストやアレルギー源の除去、さらには消臭もしてくれます。詳細は公式サイトのリンクを貼りましたのでそちらをご覧下さい。

How great does it work for?
Before I noticed it, the machine worked and removed..... what he sprayed!!
性能はどのくらい優秀?
私が気付く以前に作動してました。
何って・・・テリー君が密かに発射したものです(笑)

詳しい性能はこちらのメーカーオフィシャルサイトへどうぞ。
http://www.daikinaircon.com/ca/compact/index.html?ID=ca_index

English site
http://www.daikinairpurifier.com/index.html


Recently Ji-chan has been hospitalized and beeing serious.
If you send a prayer, I'll appreciate it.
爺ちゃんは入院してしまいまして、ちょっと深刻な状況です。もし彼のために祈ってくださったら感謝いたします。

2 comments:

涼麻父母 said...

涼麻家でも空気清浄機が活躍中です。
なんとなく獣臭が立ちこめてくるので、最近は、常時オンでーす。

おじいさまのご容態が心配です。
一日も早い、快復を心よりお祈り申し上げます。

Nobue Masuda said...

涼麻父母さん
温かいお言葉を有り難うございました。テリー君の爺ちゃん(=私の父)は4月29日夜に永眠いたしました。
生活の中に大きな穴が開いた状態ですが、テリーの存在が癒しになってくれています。

空気清浄機、本当に便利ですね。我が家も、もう手放せなくなりました。