Sunday, May 13, 2012

Terry's Spring Vacation 2012

We didn't go anywhere at first week of May that is called "Golden Week". Although we have straight 5 days Holiday but it would be a big clouds everywhere. Instead, Terry already had his vacation in Lake Yamanaka.
ゴールデンウイークと呼ばれる5月の第1週は何処にも出掛けませんでした。5日連続の休みでしたけど、何処へ行っても混雑必至。テリー君は既に山中湖にて休暇を過ごしています。
 
 
 
This time we could see Mt Fuji much better than the one we had before. In fact we saw nice views on the way to. Since I was driving my car, Terry Mama(my sis) took some photos instead of me. (I gave her directions of its photogenic point though)
今回はいつもより富士山が良く見えました。車を運転中の私に代わってテリーママがそれを撮影しました。(撮影ポイントは私が指示したんですけどね)
We had tasty beef stew at the restaurant, Casserole. They accept dogs. Very nice place!
私たちはCasseroleというレストランでビーフシチューを戴きました。ここは犬も入れるのです。とても素敵なところです!
We stopped this view point on the way to the restaurant.
それからシチューを食べに行く途中でこちらの展望台にも立ち寄りました。
Too bad! Mt. Fuji was covered with could.
残念ながら富士山には雲がかかっていましたが。

After all Terry played at the leash free park of his favorite.
その後はいつものドックランで遊びました。

No comments: