Sunday, May 20, 2012

From Lake Kawaguchi

It was a week after Terry's spring vacation in Lake Yamanaka. Terry Mama(my sis) and I went to Lake Kawaguchi together. Poor Terry was home alone though.... We visited "Kawaguchiko Music Forest"
テリー君が山中湖の春休みを過ごしてから1週間後、私とテリーママ(姉)は河口湖に行きました。可哀相なテリー君はお留守番でしたけど・・・

We visited Kawaguchiko Music Forest where Terry can't go into. So he had to stay home.
私たちは河口湖オルゴールの森美術館へ行きましたが、テリー君は入れないんです。それ故のお留守番でした。
We could see Mt Fuji so clear!
富士山がとてもきれいでした!

No comments: