Sunday, February 12, 2012

Terry Mama's Birthday

January 29 was Terry Mama's birthday so we had special dinner. I ordered a cake for her also.
1月29日はテリーママの誕生日だったので、お祝いのディナーを食べました。勿論ケーキもオーダーしました。


I can't cook much since I have effected from the injection on my hand. So I ordered bento box that Ji-chan's favorite one.
(治療のため)手に注射をしている影響で(包丁を使うなどの)料理ができません。そこで毎度お馴染み、爺ちゃんの好きなお弁当を注文しました。



Terry got a new toy instead of special food. Since he has some allergy for food.
Oh well.... 
テリー君はアレルギーがあるので、特別なディナーの代わりに新しいオモチャをもらいました。

Whose birthday is it anyway??
で、一体誰の誕生日だっけ??

No comments: