Sunday, March 9, 2014

Sake Brewery Cafe


I went to a cafe that used to be a sake brewery. They have very special beverage there. It is made from sake lees.
あるカフェに行きました。ここはかつて酒蔵だったところ。こちらには特製の酒粕から作った飲み物があります。

According to them, add some ginger will make the taste better. So I tried. Yes, it was good.
お店の方のよれば、生姜パウダーを加えると味が引き立つとか。で、さっそく試してみましたら、その通りでした。

This part remain the brewery in those days.
かつて酒蔵だった名残が見うけられます。



No comments: