Sunday, February 28, 2010

New dining table

I got a new dining table today. It will be delivered on March 6. I was looking for a new one for a long while. Then the one has caught my eyes last week.

今日新しいダイニングテーブルをついに購入しました。3月6日に配達されます。ずっと探していたんです。そしたら先週、気に入ったのを見つけました!

The price was amazing! It costed 1/3 of the original price. How come it could be? It has little scratch on the side and has been shown at the store for a long while. It's nothing to me so I got it in such incredible price!
お値段も驚きで、元値のほぼ三分の一で購入しました。何でそんなお値段買って?それは展示品でチョットばかり傷があるからなんです。でもそんなことは私には全く問題ありません。この信じられないお値段で購入決定です!


I used the photo from the website. Since this is the same one as I bought.
写真はウエブからの借用です。だって、これが私が購入した製品の写真だからです。

No comments: