Tuesday, November 25, 2008

素敵なバースデーギフト Lovely Birthday Gift

少し前の話です。10月に誕生日を迎えた私ですが、11月になって友人からプレゼントが贈られてきました。誕生日の日にこだわる人もいるのでしょうが、私の場合、一向に気にしません。
だって、こういう楽しいバースデーなら何日続いても良いですから(笑)。
プレゼントの中身は、こんな素敵な物でした。
It had happened a while ago. I had my birthday in October. Then I have received my birthday gift from my friend in November . Well, some people may conscious for its birth date however, I don't mind it at all. I rather have such fun even after my birth date. Isn't it nice that I can have more fun days?
Guess what was the gift?



なんと、テリー君の写真付きチョコレートだったんです。しかも名入りです。
こんな嬉しいプレゼントはないですね!もったいなくてなかなか食べられませんけど。テリーママ(姉)の親友にもお裾分けしましたが、とても喜んでくれました。
Boxful of Chocolates with Terry on them! And even on his name! Wow, custom made gift!! What a nice surprise! It's hard for me to eat them though...
I gave few of them to my sister's best friend also. She liked it too.
チョコを下さった友人に感謝です。
素敵な贈り物を有り難うございます。
I do appreciate my friend who gave me such nice gift.
Thanks a lot!

2 comments:

Anonymous said...

かわい~~~☆
ほんとこんなにいっぱい♪
大好きなわが子がこんな形で見られるなんてのぶえちゃん幸せね~~☆

Nobue Masuda said...

Anonymousさん
このチョコレートのアイデア本当に凄いと思います。とっても気に入っています。家族の写真でもいいかもね。