Tuesday, April 21, 2020

Dine At Nada-man Nihonbashi


This is very old one though. I guess I dined here about a year ago.
Anyway, I had my lunch at Nada-man Nihonbashi.
It was reasonable price when I think of its quality.
Here's appetizer.
とても古い話です。たぶん、1年くらい前のこと。
まあとにかく、日本橋の「なだ万」で昼食をとりました。
その品質を思うと、とてもお得なお値段でした。
まずは前菜。

Then the main dish came.
そしてメインが運ばれてきました。

It included dessert, of course.
Plum jello kind.
もちろん、デザートも付いてました。
梅風味のゼリーでした。

I want to have this kind again. Hope I can go there soon.
こういうのを、また食べたいな。早く行かれるようにならないかな。

No comments: