Tuesday, April 28, 2020

Akebono Children's Park In Hanno


It's an old post also.
I walked around Akebono Children's Park in Hanno.
これもまた古い話です。
飯能にある、あけぼの子供の森公園に出かけました。

It was hard to make it well balanced contrast.
コントラスト調整が難しくてうまく撮れませんでした。

It's cute shaped building.
何とも可愛らしい建物です。

Inside of the building is like this.
内部はこんな感じです。

The living room is fashionable.
お洒落なリビングルームかな。

There is a fireplace also. They use it actually.
暖炉もあって、実際に使われているようです。

Stairs are so fancy. It seems as if Moomin apperes.
ムーミンが出てきそうな階段です。

There is a basement also but we can't enter there.
地下もあるようですが、残念ながらここは立ち入り禁止でした。

The view around the building was beautiful too.
秋色の景色も素敵でした。


I may visit Moomin Vally next time.
次はムーミンバレーに行ってみようと思っています。

No comments: