Thursday, November 29, 2012

Momiji-Kairo (Maple Corridor)

It get bright colors everywhere lately.
あちこちで見事な色に出くわしますね。
So let's enjoy those beautiful colors.
それでは美しい色合いを楽しみましょう。
 Do you know Maple Corridor in Lake Kawaguchi?
河口湖には、紅葉回廊という紅葉の美しい場所があるのをご存じですか?
I went there a bit late so it was not so pretty as I expected though. Still showed great autumn hues.
私が行くのが少し遅く、期待したほどではありませんでしたが、それでもまだ美しい秋色が残っていました。
After all, I had "must have thing" there. Meal time!!
そこを見学した後は、お約束の「食欲の秋。」
I went into the building that retains the touch of the good old days.  Very good appearance.
古き良き時代の面影を残す、素敵な佇まいのお建物に入ってみました。
It was a cold freezy day so I had hot udon noodle. Delicious!
この日は寒かったので熱々のうどんが美味しかったです。
I enjoyed the late autumn with both "views and taste."
目と舌で堪能した晩秋でした。

No comments: